بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر

سایت پیش بینی وین نود

جهت ورود به سایت وین نود کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 31, 2024

کرم افزایش سایز آلت تناسلی

کرم افزایش سایز آلت تناسلی

کرم افزایش سایز آلت تناسلی

کرم افزایش سایز آلت تناسلی,خرید کرم افزایش سایز اندام تناسلی,بهترین کرم افزایش سایز اندام تناسلی,کرم بزرگ کننده آلت کینگ سایز King Size,قرص حجم دهنده اندام تناسلی مردان,نظرات درباره کرم لارگو

قرص تاخیری گیاهی دیلی کیم

کپسول تاخیری دیلی کیم از محصولات شرکت داروسازی کیمیاگر توس است که به صورت کاملا گیاهی می تواند زود انزالی را درکرم افزایش سایز آلت تناسلیمان کرده و زمان انزال را به تاخیر بیاندازد و به همین دلیل به عنوان بهترین قرص تاخیری گیاهی شناخته می شود.

کپسول تاخیری جنسی کیمیاگر بر پایه تجربیات موثق برگرفته از طب سنتی تهیه شده است و با کم کردن حساسیت اعصاب انکرم افزایش سایز آلت تناسلیدام های تناسلی موجب کمک به رفع زود انزالی در مردان می شود.

این فرآورده بخصوص در افراد گرم مزاج بسیار موثر است. توصیه شرکت کیمیاگر طوس آن است که برای اثرگذاری مناسبتر و بهتر بخصوص در افرادی که گرم مزاج نیستند، این محصول همراه با شربت گل گاوزبان کیمیاگر که در پایین این صفحه معرفی شده است به مصرف برسد. کرم افزایش سایز آلت تناسلی

ترکیبات

کپسول تاخیری دیلی کیم حاوی هسته میوه کرم افزایش سایز آلت تناسلیهای گیاه Tamarindus indica گونه ای از تمر هندی است.

عوارض جانبی کپسول تاخیری دیلی کیم

  • عوارض خاصی برای دیلی کیم گزارش نشده است.
  • چون این دارو قابض است، احتمال بروز یبوست خفیف بصکرم افزایش سایز آلت تناسلیورت موقت و انقباضات شکمی وجود دارد.
  • در صورتی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنید بهتر است که قبل از مصرکرم افزایش سایز آلت تناسلیف هرنوع قرص تاخیری یا کپسول دیلی کیم با پزشک خود مشورت کنید.
  • همچنین مصرف همزمان کپسول تاخیری دیلی کیم با مواد اسیدی مانند آبلیمو، سرکه و … موجب خنثی شدن اثرات دارو می گرکرم افزایش سایز آلت تناسلیدد. لذا در هنگام استفاده از دیلی کیم، از مواد ترش و اسیدی استفاده نکنید.
  • کتوکونازول، ایتراکونازول از این دست داروها هستند.
  • آنتی بیوتیک ها: آنتی بیوتیک ها مانند کلاریترومایسین، اریترومایسین، ریفامپین و تلیترومایسین می توانند در داکرم افزایش سایز آلت تناسلیروی تادافیل تداخل ایجاد کرده و فرد را دچار افت شدید و پریاپیسم دردناک نماید.
  • داروهای بیماری پرفشاری ریوی
  • داروهایی مانند سیلدنافیل درست مانند سیالیس عمل کرده و خطر عوارض جانبی آن را به شکرم افزایش سایز آلت تناسلیدت افزایش می دهد.
  • داروهای مربوط به اسید معده: این داروها از جمله هیدروکسید منیزیم، نیزاتیدین، رانیتیدین و راموتیدین مانکرم افزایش سایز آلت تناسلیع جذب سیالیس در خون می شود. دارو کاملا بدون فایده باقی می ماند.
  • داروهای درمان ناتوانی جنسی دیگر: مصرف چندین داروی درمان ناتوانی جنسی در کنار هم، عوارض جانبکرم افزایش سایز آلت تناسلیی را شدت می بخشد و مشکلات جدی برای بیمار به وجود می آورد.

کرم افزایش سایز آلت تناسلی

قرص تاخیری سرترالین (زلوفت)

نام تجاری: Zoloft, Asentra, Lustral و …

اين دارو يك مهاركننده قوي و انتخابی بازجذب نوروني سروتونين (SSRI) می‌باشکرم افزایش سایز آلت تناسلید و با تقويت فعاليت سروتونرژيك در CNS ومتعاقباً مهار فعاليت آدرنرژيك در ناحيه locus ceruleus می‌شود.

قرص تاخیری سیتالوپرام (Citalopram)

همانند داروی سرترالین، داروی سیتالوپرام نیز یکی از انواع قدرتمند داروکرم افزایش سایز آلت تناسلیهای SSRI بوده که از آن برای درمان زود انزالی استفاده می‌شود. احتمالاً بهبود حاصل از این قرص‌های تاخیری تا 3 هفته بعد از شروع مصرف خود را نشان نمی‌دهد. اگر این قرص تاخیری تا شش هفته تأثیر خود بر زودکرم افزایش سایز آلت تناسلی انزالی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی آن مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جایگزین شود.

مهارکننده فسفودی استراز نوع ۵

در بعضی از تحقیقات سیلندافیل و سایر مهارکننده هایفسفودی استراز نوع پنج (PDE5) همچوکرم افزایش سایز آلت تناسلین تادالافیل به همراه داروهای SSRI تاثیرات بهتری نسبت به استفاده مطلق از مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین داشته‌اند. لازم بذکر است، استفاده از دو دارو عوارض جانبی بیشتری نسبت به مصرف فقط یک دارو می تواند به همراه داشته باشد. کرم افزایش سایز آلت تناسلی

 

قرص تاخیری گیاهی آفرودیت

قرص آفرودیت یا هر ۲ میلیلیتر قطره حاوی عصکرم افزایش سایز آلت تناسلیاره خشک گیاهان ذیل می‌باشد:

میوه خارخاسک ۴۰ میلیگرم
زنجبیل ۱۲/۲۷ میلیگرم
زعفران ۳ میلیگرم
دارچین ۱۱ میلیگرم

قرص ویاگرا را با مواد طبیعی جایگزین کنید

یکی از مشکلاتی که در زندگی زوج‌ها اتفاق می‌افتد اختلکرم افزایش سایز آلت تناسلیال در نعوظ و ناتوانی جنسی در آقایان است که به دلایل مختلف رخ می‌دهد. قرص ویاگرا از از داروهای تجویزی برای رفع ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ مردان است. کرم افزایش سایز آلت تناسلی

کرم افزایش سایز آلت تناسلی

جایگزین های طبیعی قرص ویاگرا

روابط جنسی یک فاکتور بسیار مهم در زندگی زناشکرم افزایش سایز آلت تناسلیویی می‌باشد که درصورت اختلال در کیفیت آن می‌تواند تاثیر زیادی بر زندگی مشترک بگذارد. شاید اولین چیزی که برای رفع مشکلات جنسی به فکرتان برسد استفاده از قرص ویاگرا یا هکرم افزایش سایز آلت تناسلیمان سیلدنافیل باشد. هیچ کس نمیتواند استدلال کند که یک قرص میتواند مشکلات جنسی را برطرف کند چون اختلال عملکرد جنسی یک مسئله پیچیده است و علل زیادی داکرم افزایش سایز آلت تناسلیرد. ویاگرا بسیار موثر و سریع الاثر است و جریان خون را بین ۳۰ دقیقه تا چند ساعت افزایش میدهد بهتر است بدانید که اگر نیاز به دارو باشد این پزشک است که باید برایتان تجویز کند.

موارد منع مصرف:

در بیماران قلبی و بیمارانی که مبکرم افزایش سایز آلت تناسلیتلا به کمبود فشارخون هستند مصرف دارو باید با احتیاط انجام شود
عوارض جانبی:
بیمارانی که نسبت به اسانس‌های گیاهی حساسیکرم افزایش سایز آلت تناسلیت نشان می‌دهند، می‌بایستی این دارو را با احتیاط مصرف نمایند.
بهترین قرص تاخیری
سردرد یکی از شایع ترین عوارض استفاده از اینکرم افزایش سایز آلت تناسلی داروهای تاخیری است
پاروکستین
داروی پاروکستین یکی از انواع قدرتمند داروهای SSRI بوده که می‌شکرم افزایش سایز آلت تناسلیود از آن برای درمان زود ارضایی استفاده نمود. تغییرات رفتاری، ناتوانی در کنترل بسیاری موارد مانند حرکت کامل چشم‌ها، سردرد، کند شدن ضربان قلب، تهوع (خصوصاً در اوایل مصرف) و… همگی از عوارضکرم افزایش سایز آلت تناسلی جانبی پاروکستین محسوب می‌شوند که نیاز است فرد با پزشک خود تماس حاصل فرماید.
موارد منع مصرف
افرادی که به دیگر داروهای مشابه (داروهای مهارکننده) مانند سروتونین حسکرم افزایش سایز آلت تناسلیاسیت نشان داده‌اند.
مصرف هرداروی دیگری به صورت همزمان از جمله مسکن‌ها، آرامبخش ها، ضد تشنج و… (در صورت مصرف هردارویی حتکرم افزایش سایز آلت تناسلیماً پیش از تجویز پاروکستین، اطلاعات را در اختیار پزشک قرار دهید).

کپسول تاخیری گیاهی کیمیاگر

که با نام کپسول دیلی کیم نیز شناحته می شود، یکی از بهتکرم افزایش سایز آلت تناسلیرین قرص های تاخیری گیاهی ایرانی است که توسط شرکت داروسازی کیمیاگر توس به بازار عرضه شده است. این کپسول زود انزالی در آقایان را درمان کرده و زمان رسیدن به انزال را طولانی تر کرم افزایش سایز آلت تناسلیمی کند. قرص دیلی کیم با توجه به مراجع و منابع معتبر طب سنتی و همچنین تحقیقات و مطالعات امروزی تهیه شده است.

این کپسول تاخیری گیاهی در مقایسه با داروهای شیمیایی که معمولا توسط پزشکرم افزایش سایز آلت تناسلیان برای رفع مشکل زود انزالی مردان ارائه می شود، نه تنها عوارض جانبی بسیار کمتری دارد، بلکه کاملا مطمئن، سودمند و اثر بخش نیز می باشد. کرم افزایش سایز آلت تناسلی

ویژگی ها و تاثیرات کپسول تاخیری جنسی کیمیاگر

  • کاملا گیاهی و طبیعی
  • درمان زود انزالی کرم افزایش سایز آلت تناسلی
  • تاخیر در انزال
  • تقویت نعوظ
  • افزایش لذت رابطه جنسی

مکانیسم اثر

کپسول تأخیر جنسی کیمیاگر با استفاده از هسته میوکرم افزایش سایز آلت تناسلیه های گیاه Tamarindus indica که نوعی تمر هندی می باشد تهیه شده اسکرم افزایش سایز آلت تناسلیت. این فرآورده حاوی ترکیبات موثری است که حساسیت اندام تناسلی را کم کرده و به این ترتیب باعث رفع انزال زودرس در مردان می شوند. کرم افزایش سایز آلت تناسلی

کرم افزایش سایز آلت تناسلی
کرم های افزایش سایز آلت تناسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter