بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر

سایت پیش بینی وین نود

جهت ورود به سایت وین نود کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 31, 2024

دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی,خرید ارزان قیمت دستگاه وکیوم مردانه,خرید دستگاه لارجر باکس افزایش طول و قطر آلت تناسلی,خرید دستگاه وکیوم حجم دهنده سایز آلت آقایان,دستگاه افزایش‌دهنده حجم دهنده آقایان,خرید دستگاه وکیوم مردانه دیجی کالا

زمان استاندارد انزال در مردان ؟

زمان استاندارد برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است . با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که در مطا لعات شرکت داشته اند یک سری زمان هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی شدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد با بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد .

بهترین قرص (داروی) تاخیری ؟

قرص تاخیری وایمکس اصل در بهین دارو

یکی از بهترین و قویترین قرص (داروی ) تاخیری در حال حاضر جهان قرص چند کاره وایمکس اسدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیت . قرص وایمکس اصل 100 در صد گیاهی و بدون عوارض می باشد .

قرص (کپسول) وایمکس این امکان را به شما می دهد که در هر زمانی از شبانه روز توانایی بر قراری رابطه جنسی دلخوا هتان را داشته باشید و دیگر نیازی به استفاده از قرصهای ومضری مثل ویگرا یا ویگرایز – و سیلد نافین را نخواهد داشت قرصهای وایمکس vimax در حدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیال حاضر جز پر فروش ترین برندهای دنیاست و تنها در سال 2012 میلادی بیش از 10 میلیون بسته از این محصول در سراسر دنیا بفروش رسیده است برای اشنایی بیشتر با قرص وایمکس اصل به سایت اصلی شرکت بهین دارو مراجعه کنید . دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

همه چیز درمورد تادافیل (سیالیس)

تادافیل یا سیالیس به درمان دو مدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیشکل “هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات” شایع ترین علت انسداد ادراری و “ناتوانی جنسی” در مردان می پردازد.

به صورت قرص خوراکی و با تجویز پزشک در دستدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیرس بیمار قرار می گیرد. این دارو مناسب زنان و همچنین کودکان نیست.

سیالیس، ناتوانی جنسی را درمان نمی کند اما میل جنسی را افزایدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیش می دهد و یا شکلی از داروی جلوگیری از بچه دار شدن است. این دارو نمی تواند فرد را در برابر بیماری های جنسی، از جمله ایدز، ایمن کند.

دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

 

عوارض جانبی تادافیل

از عوارض جانبی رایج این دارو می توان به سدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیردرد، معده درد، کمردرد، دردهای ماهیچه ای، سرخ شدن پوست، آبریزش بینی، اسهال و یا تورم در پا و قوزک پا اشاره کرد.

اما عوارض جانبی خطرناک این دارو که در صورت مشاهده باید به سدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیرعت به پزشک مراجعه کرد، موارد زیر هستند:

  • پریاپیسم (یا نعوظ مانا)، بیماری غیرشایعی که آلت تناسلی مرد، به مدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیدت طولانی در حالت نعوظ باقی می ماند و معمولا دردناک و بدون میل یا تحریک جنسی است.

ماده بسیار مغذی Royal jelly: غذای ویژه ملکه زنبور عسل می‌دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیباشد و یک انرژی طبیعی با اثرات شگفت انگیز است.

اسید آمینه تورین: در ارضاء روانی و تحریک پذیری جنسی نقش موثری دارد. دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

احتیاط:

در صورت بارداری و شیردهی و نیز مصرف همزمان با داروهادستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلییی همچون وارفارین و دیگوکسین با پزشک خود مشورت نمایید.

در افراد مبتلا به آسم یا آلرژی شدید با احتیاط مصرف شود. دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

قرص تاخیری گیاهی آفرودیت

قرص آفرودیت یا هر ۲ میلی لیتر قطره حدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیاوی عصاره خشک گیاهان زیر می‌باشد:

میوه خارخاسک ۴۰ میلیگرم

زنجبیل ۱۲/۲۷ میلیگرم

زعفران ۳ میلیگرم

دارچین ۱۱ میلیگرم

نحوه مصرف: یک قرص آفرودیت ۳ بار درروزبدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیعداز غذا میل شود. آفرودیت را می‌توان برای حصول نتیجه بهتر بطور مستمر مصرف نمود

عوارض:
خواب آلودگي، گيجي، خستگي يا ضعف، مشكدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیلات گوارشي از جمله بي اشتهايي، اسهال، خشكي دهان، اختلال در هضم غذا، تهوع، دردشكمي، نفخ، كاهش وزن، سردرد، افزايش تعريق و … از عوارض این قرص‌ها هستند. دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

سیتالوپرام (Citalopram)

همانند داروی سرترالین، داروی سیتالوپرام نیز یکدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیی از انواع قدرتمند داروهای SSRI بوده که از آن برای درمان زود انزالی استفاده می‌دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیشود. احتمالاً بهبود حاصل از این قرص‌های تاخیری تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خود را نشان نمی‌دهد. اگر این قرص تاخیری تا شدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیش هفته تأثیر خود بر زود انزالی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی آن مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جایگزین شود.

کلومیپرامین (Clomipramine)

طی مطالعاتی گزارش شده کلومی پرامین، ددستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیر درمان زود انزالی مؤثر است ولی به علت عوارض ۵ الی ۱۵ درصدی آن مانند اختلال دید، خشکی دهان و سایر عوارض کولینرژیک مصرف آن محدود گردیده است. داروی ذکر شده با مخدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیتل کردن بازجذب سروتونین در مغز باعث افزایش سروتونین شده و باعث به تأخیر انداختن انزال می‌گردد.

تداخل دارویی ویاگرا با داروهای دیگر

ویاگرا مانند تادافیل( دیگر داروی دردستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیمان ناتوانی جنسی ) نیز احتمال تداخل با داروهای شیمیایی و گیاهی دیگر و همچنین ویتامین ها دارد.

هنگام مصرف این دارو باید پزشک خود را از اسدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیتفاده احتمالی داروهای دیگر آگاه کنید.

 

داروهایی که نباید به همراه ویاگرا مصرف شوند

* نیترات ها و داروهای تحریک کننده گوانیلات سیکلاز، این داروهدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیا فشار خون را تا حد خطرناکی پایین می آورند.

* بازدارنده های آنزیم پروتئاز HIV (ویروس ایدز) مادستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلینند ریتوناویر، ایندیناویر ساکوئیناویر یا آتازاناویر

* برخی از آنتی بیوتیک ها مدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیانند کلاریترومایسین، اریترومایسین و تلیترومایسین.

* برخی از ضدقارچ ها مانند، کتوکونازول، ایتراکونازول دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

* داروهای بازدارنده آلفا مانند ترازوسین، دوکسازوسین، آلفوزوسین یا سیلودوسین (این داروها فدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیشار را تا حد بیهوشی پایین می آورند.)

* داروهای فشار خون مانند آملودیپین (این داروها هم اگر به همراه ویاگرا مصرف شوند، فشدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیار را تا حد خطرناکی پایین می آورند. )

* دیگر داروهای درمان ناتوانی جنسی نباید با ویاگرا مصرف شوند. دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

استفاده از کاندوم
استفاده از کاندوم در هنگام مقاربت جنسی باعث کاهش اصطکاک در دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیسطح آلت می شود و بدین ترتیب از تحریک بیش‌ازاندازه اعصاب آلت جلوگیری می‌شود و درنهایت مدت زمان بیشتری می توان به نزدیکی جنسی ادامه داد.
ژل و کرم های تأخیری بی حس کننده
با قرار دادن مقدار کمی از ژل های تأخیری بر روی سر آلت می دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیتوان از زود انزالی در آمیزش جنسی جلوگیری کرد. این ژل ها در ناحیه ای که مورد استفاده قرار می گیرند تا حدودی بی حسی ایجاد می کنند و از تحریک بیش از اندازه در آن قسمت جلوگیری می کنند و در نهایت مدت زمان نزدیکی را افزایش می دهند . دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

مکمل های طبیعی
بعضی از مردها بر این باورند که داروهای طبیعی می تواند زود انزالی را درمدستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلیان کند . واقعیت این است که هیچ داروی گیاهی خاصی برای درمان زودانزالی وجود ندارند و بیشتر داروها موجود در بازار بیشتر جنبه آرامش‌بخش دارند چراکه زودانزالی بیشتر مربوط به مسائل ذهنی است و با مصرف آرامش بخش ، می توان به‌صورت کاذب ذهن را آرامش کرد و مدت بیشتر در رابطه جنسی باقی ماند . دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی

دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی
دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter