بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر

سایت پیش بینی وین نود

جهت ورود به سایت وین نود کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 20, 2024

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba |محمدعلی کلی اسطوره بوکس | پله اسطوره فوتبال | ۳ شخصیت تاریخی جهان | مایکل جردن (Michael Jordan) در بسکتبال NBA

مایکل جردن (Michael Jordan) در بسکتبال NBA، یک ستاره غیرقابل انکار است. شاید اینطور تصور شود که او از همان آغاز بسکتبال را در وجود خود داشت. اما اینطور نیست! او هم مانند همه انسان‌ها برای دست یافتن به هدف خود، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

مایکل جردن یکی از بزرگ ترین افراد در تمامی ادوار است. هر کسی حتی برای یکبار هم شده نام او را شنیده است و جزء یکی از افراد مشهور جهان است که برای صحبت درباره او نیازی به مقدمه چینی نیست. مایکل که کار خود را با بسکتبال شروع کرده و با عملکرد خارق العاده خود در این عرصه به موفقیت رسید، اکنون یک بیزینس من موفق و صاحب تیم بسکتبال کارولینای شمالی شارلوت هورنتس است.

او با دستاوردهای خود در حوزه بسکتبال به ارزشمندترین بازیکن NBA تبدیل شده و از او به عنوان بزرگ ترین بازیکن بسکتبال در تمامی ادوار یاد می شود. اوج موفقیت های او مربوط به بازه زمانی 1980 تا اواخر 1990 بود که باعث شد روی ورزش بسکتبال سلطه پیدا کند.

در حال حاضر طبق آمارهای ارائه شده توسط Forbes The World مایکل جردن با ثروتی به ارزش 1.3 میلیارد دلار ثروتمندترین ورزشکار تاریخ در جهان است.

چندین عامل مهم در زندگی مایکل وجود داشت که توانست او را به یک ستاره تبدیل کند. اگر به بسکتبال NBA و زندگی مایکل جردن افسانه‌ای علاقمند هستید، خواندن این مقاله از موفق شو را از دست ندهید.

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

مایکل جردن یک زندگی عادی داشت. شاید در نگاه اول اینطور به نظر نمی‌رسید که روزی بزرگ‌ترین بسکتبالیست جهان شود، اما نوع تربیت خانوادگی، اولین قدم‌های او را به سوی بسکتبال شکل داد.

مایکل در تاریخ 17 فوریه 1963 در بروکلین نیویورک متولد شد. پدرش جیمز سرپرست بخش تجهیزات یک کارخانه و مادرش کارمند بانک بود. آنها صاحب پنج فرزند بودند و مایکل فرزند چهارم خانواده بود.

او سال‌های اولیه زندگی خود را در بروکلین نیویورک گذراند و در سال 1960 به همراه پدر، مادر و 4 خواهر و برادر دیگر خود به شهر ویلمینگتون مهاجرت کرد. این پدر مایکل بود که اولین جرقه ی بستکبال را در زندگی او روشن کرد. پدرش، جیمز،یک زمین بسکتبال در حیاط خلوت‌شان ایجاد کرد و مایکل زیر نظر پدر و مادر و با تشویق‌ و انگیزه‌های آن ها، فعالیت ورزشی خود را شروع کرد.

حیاط خلوتی که ستاره پرورش داد

چیزی که در سرگذشت مایکل جردن بسیار اهمیت دارد، زندگی معمولی اوست. او هم مانند بقیه هم‌سن‌وسالان خود، در حیاط خلوت خانه‌شان یک زمین کوچک بسکتبال داشت.

درس بزرگی که می‌توان از زندگی این ستاره گرفت، این است که برای رسیدن به یک هدف بزرگ، حتما نباید زندگی عجیب و غریبی داشته باشیم. ستاره بسکتبال NBA جهان، نه پول زیادی داشت و نه به باشگاه‌های معروف رفت، او فقط بسکتبال را از حیاط کوچک خانه‌شان شروع کرد.

تمرینات مایکل جردن‌ با برادرش، لری

اگرچه لری جردن، به عنوان برادر مایکل جردن شناخته می‌شود، اما او هم در بسکتبال حرفه‌ای، حرفی برای گفتن دارد. جالب است بدانید که شروع فعالیت حرفه‌ای مایکل در حیاط خلوت خانه‌شان و تمرین با برادرش شروع شد.

رقابت با لری که تنها یک سال از مایکل بزرگ‌تر بود، حیاط‌ خانه آنها را به میدان جنگ تبدیل کرده بود. این دو برادر در طول شبانه‌روز، ساعات زیادی را تمرین می‌کردند. اگرچه لری از مایکل قوی‌تر بود، اما امتیاز مهمی که مایکل نسبت به او داشت، قد بلندش بود.

پاپ هررینگ، Pop Herring، مربی بسکتبال آنها در دبیرستان، درباره رقابت این دو برادر نظر جالبی داشت، به گفته او اگر لری تنها کمی بلندتر بود، این مایکل بود که به واسطه برادرش شناخته می‌شد.

در بازی‌های حرفه‌ای، لری همیشه در زیر سایه اسم مایکل قرار داشت و همه او را به عنوان برادر مایکل می‌شناختند. شاید آن روزی که مایکل با برادرش در حیاط خلوت خانه‌شان تمرین می‌کرد، هیچ وقت فکر نمی‌کرد زمانی برسد که او از برادر بزرگ‌تر خود جلو بزند.

چالش جردن در دبیرستان

مایکل در ویلمینگتون دبیرستان را به اتمام رساند و در همان سال‌ها بود که به ورزش روی آورد و در شاخه‌های بیسبال، بسکتبال و فوتبال آمریکایی فعالیت‌های ورزشی خود را آغاز کرد. موفقیت جردن در ورزش بسکتبال مورد توجه قرار گرفت و حتی در سال دهم دبیرستان نزدیک بود به عنوان بازیکن تیم اول مدرسه انتخاب شود اما شانس با دوست قدبلند‌تر او، هاروست اسمیت بود که انتخاب شد.

مایکل ناامید نشد و قابلیت‌های خود را در تیم دوم مدرسه نشان داد و با کسب امتیازات قابل توجه نظر مربیان را به خود جلب کرد؛ ضمن اینکه طی یک سال 10 سانتی‌متر بلند‌تر شد و توانست در تیم اول دبیرستان حضور پیدا کند.

این انگیزه و پشتکار بود که باعث شد مایکل جردن از همان دوران نوجوانی، راه ستاره شدن را در پیش بگیرد. بله! مایکل جردن یک ستاره به دنیا نیامد، اما توانست با حفظ روحیه و تلاش فراوان مسیر موفقیت را پیدا کند.

در سال 1978، مایکل در کنار دیگر بازیکنان بسکتبال دبیرستان، امیدوار بود که به تیم اول بسکتبال دانشگاه اعزام شود، اما دوست بلند‌قامت‌تر او، اسمیت، این شانس را داشت که به آن تیم ملحق شود.

رفتار چهره شناخته شده بسکتبال NBA جهان در نوجوانی هم قابل توجه است. او روحیه تلاش‌گری خود را از دست نداد. حتی این انتخاب، انگیزه مایکل را برای پرورش استعدادش بیشتر کرد، تلاش او منجر به موفقیت در تیم دوم دبیرستان‌ شد.

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از essentiallysports، ماجراهای انتخاب مایکل جردن یا لبران جیمز به عنوان مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba بهترین بازیکن تاریخ NBA هنوز ادامه دارد و میان علاقمندان بسکتبال همچنان ادامه خواهد داشت. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

مجیک جانسون، اسطوره باشگاه مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba لیکرز که 5 عنوان قهرمانی را با این تیم در کارنامه دارد، به این سوال پاسخ داد که البته بیشتر مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba به سبک دیپلماتیک بود و هر دو را انتخاب کرد.

او در پاسخ به این سوال گفت مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba: جیمز بهترین و مایکل جردن بزرگترین بسکتبالیست تاریخ است.

البته او احساس می‌کند که جیمز با کسب قهرمانی‌های بیشتر می‌تواند از مایکل جردن پیشی بگیرد.

جیمز در حال حاضر در هفدهمین مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba فصل حضور خود در NBA برای لس آنجلس لیکرز بازی می کند. با گذشت این سالها، او 3 مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

قهرمانی را کسب کرده و چه مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaار بار نی مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaز به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شده است.

این در حالی است که مایکل جردن سابقه 6 قهرمانی در NBA دارد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

موفقیت جردن در تیم بسکتبال دبیرستان توجه‌ها را به سوی مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba او جلب کرد و دعوت‌نامه‌های زیادی از دانشگاه‌های مختلف با پیشنهاد ارائه بورس تحصیلی و حضور در تیم مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba بسکتبال آنها برایش ارسال شد. مایکل در نهایت دانشگاه کارولینای شمالی (UNC) را انتخاب کرد. ما مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaیکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

این ستاره دنیای بسکتبال تحصیلا مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaت خود را در رشته جغرافیای فرهنگی در دانشگاه کارولینای شمالی ادامه داد و همزمان به صورت مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba حرفه‌ای رشته ورزشی خود را دنبال کرد. آشنایی با اسمیت سرمربی تیم بسکتبال این دانشگاه نقطه مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba عطفی در فعالیت ورزشی جردن محسوب می‌شود زیرا راه ستاره شدن را برایش هموار کرد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

آشنایی مایکل جردن با دین‌ اسمیت

دین‌ اسمیت، سرمربی تیم دانشگاه کارولینای شمالی مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba همان کسی بود که استعداد مایکل را شناخت. تابستان 1980 زمانی است که افسانه مایکلمایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba جردن ریشه دواند و رشد کرد.

در آن سال، پسر ویلمینگتون از سوی این سرمربی مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba دعوت شد و در آنجا با نشان دادن سرعت، قدرت و استعداد ورزشی خود آنها را شگفت‌زده کرد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

ویلیامز، دستیار مربی UNC، مایکل جردن را بهترین مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba بازیکن دبیرستانی دانست که تا آن زمان دیده بود. او مقدمات حضور جردن را در کمپ 5 ستاره پیتسبورک مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba پنسیلوانیا فراهم کرد و در نهایت این ستاره NBA به تیم دانشگاه کارولینای شمالی اعزام شد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

دستاوردهای جردن در بسکتبال دانشگاه

حضور مایکل در تیم بسکتبال دانشگاه کارولینای شمالی افتخارات مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba زیادی را برای این تیم به همراه آورد. به طوری که جردن ستاره درخشان تیم آنها محسوب می‌شد. او مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba با داشتن 198 سانتیمتر قد و 98 کیلوگرم وزن موفقیت‌های عمده‌ای برای این دانشگاه رقم زد. ما مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaیکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

در سال اول حضور در تیم دانشگاه به عنوان بهترین بازیکن از سوی کنفرانس مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba غرب شناخته شد و در همان سال مقام قهرمانی را نیز در این کنفرانس به دست آوردد. همچنین مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba جامپ‌شات جردن در مقابل دانشگاه جورج تاون، حرکتی فراموش نشدنی در تاریخ بسکتبال کارولینای مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaشمالی محسوب می‌شود که منجر به قهرمانی آنها در انجمن ملی ورزشکاران دانشگاهی شد. مایک مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

دوران حضور مایکل مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba جردن در تیم ای مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaن دانشگاه با افتخارات زیادی همراه بود به طوری که در مسابقات کنفرانس غرب لیگ مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba دانشگاهی توانست عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن را از آن خود کند. همچنین در مسابقات المپیک م مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba 1984 نیز مدال طلای یکی از مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba بهترین ملی‌پوشان بسکتبال آمریکا را به دست آورد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

ورود مایکل جردن بهUNC هم برای او و هم برای مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba این تیم یک نقطه اوج بود به طوری که در آن سال با رکورد 30 امتیازی که کسب کرد در صدر بسکتبال مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba آمریکا قرار گرفت و همکاری با دین اسمیت نقطه شروعی برای موفقیت‌های بعدی او شد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

جردن بعدها در این باره گفت که اسمیت برای مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba من یک مربی مناسب بود و در عین حال که مرا به چالش کشید، فروتنی را هم به من آموخت. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

همانطور که بعدها نیز مشخص شد مایکل ج مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba، آنها برای یکدیگر عالی بودند، در سال 1982 مایکل جردن اولین قهرمانی خود در NCAA و در مقابل دانشگاه جورج تاون را به اسمیت هدیه کرد.

مایکل سرانجام بعد از سه سال فعالیت در تیم دانشگان کارولینای شمالی مایک مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba ل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba این تیم را ترک کرد و وارد لیگ حرفه‌ای NBA شد و در تیم شیکاگو فعالیت حرفه‌ای‌تر خود را آغاز کرد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

از UNC تا بسکتبال NBA

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

ورود مایکل جردن به تیم شیکاگو بولز تحولات مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba قابل توجهی برای تیم مذکور رقم زد. این تیم در بدو ورود او شرایط خوبی نداشت و با تحمل شکست‌های پی‌درپی تعداد تماشاچیانش حدود شش هزار نفر بود. اما اتفاقی که با ورود جردن افتاد این بود که موفقیت‌ها یکی پس از دیگر مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nbaی مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba ظهور پیدا کردند و این تیم شکست‌خورده جایگاه ممتازی در لیگ حرفه‌ای و بین تماشاچیان پیدا کرد. م مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba ایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

پرش‌های بلند مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba مایکل مثال زدنی مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba است؛ او هنگام انداختن توپ در سبد به آن آویزان می‌شد و یک حرکت ورزشی تمام‌عیار و زیبا مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba را به نمایش می‌گذاشت که زبانزد علاقمندان آن دوران شد. جردن توانست در اوایل حضور خود در مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba لیگ NBA به عنوان یکی از برترین بازیکن‌ها شناخته شده و در تیم ستارگان منتخب نیز قرار گیرد. مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba

مایکل جردن اسطوره ی لیگ بسکتبال nba
مایکل جردن اسطوره ی فقید لیگ بسکتبال nba

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter