بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر

سایت پیش بینی وین نود

جهت ورود به سایت وین نود کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 20, 2024

قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ | قیمت هر بیت کوین | معادل میکرو و میلی بیت کوین و قیمت هر ساتوشی | چگونه قیمت هر ساتوشی را به دلار محاسبه کنیم؟

ساتوشی (Satoshi)

ساتوشی (Satoshi) در حال حاضر کوچکترین واحد ارز بیت کوین در زنجیره بلاک (Blockchain) است. یک ساتوشی معادل یک صد میلیونیوم بیت کوین (0.00000001 بیت کوین) است. نام این واحد به نام مخترع ارز بیت کوین، Satoshi Nakamoto ثبت شده است. همه مقادیر در زنجیره بلاک ها پیش از این که برای نمایش تبدیل شود، به Satoshi تعریف شده است. حتی سورس کد هم از همین واحد برای مقدار بیت کوین استفاده می کند.

برای این که بتوان با مقادیر خیلی از بیت کوین کار کرد نیاز به یک واحد کوچکتر برای خوانایی بهتر بسیار احساس می شود. برای مثال در نمایش کسری از یک بیت کوین برای محاسبه هزینه به ازای هر بایت یا بخشی از پاداش مربوط به استخراج، مقدار به Satoshi نمایش داده می شود.

اگر چه این واحد بهترین مقداری است که می تواند در زنجیره بلاک ثبت شود، کانال های پرداختی ممکن است نیاز داشته باشند تا پرداخت های خیلی کم از نظر مقداری داشته باشند که به همین جهت واحد دیگری به نام میلی ساتوشی (milisatoshi) بوجود آمده است که یک صد میلیاردم بیت کوین است.

برای تبدیل بیت کوین به ساتوشی و ساتوشی به بیت کوین، مقدار مورد نظر را در یکی از کادر های زیر وارد کنید.

ساتوشی :

در ماه ژانویه 2018 هر یک یورو تقریبا 8300 ساتوشی می ارزد.

چگونه بیت کوین را به تومان تبدیل کنیم؟

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه.

این سوال خیلی هاست. این که چطور می شود بیت کوین را به تومان تبدیل کرد و معادل آن را دانست. پاسخ ساده است. چگونه معادل مثلا 10 دلار را به تومان محاسبه می کنید؟ همین روش برای تبدیل بیت کوین به تومان هم جواب می دهد.

  1. قیمت هر بیت کوین را بدست آورید

    معادل یک بیت کوین را به تومان بدست آورید. می توانید قیمت را از طریق صفحه قیمت های لحظه ای پی98 ببینید.

  2. در مقدار بیت کوین مورد نظر ضرب کنید

    حالا قیمت یک بیت کوین به تومان را در مقدار بیت کوین مورد نظر برای تبدیل ضرب کنید.

حاصل ارزش آن مقدار بیت کوین به تومان است.

برای مثال، 0.001 بیت کوین با احتساب هر بیت کوین 95,715,713 برابر با 95,715 تومان می شود.

تاریخچه واحد ساتوشی

این که هر بیت کوین 100 میلیون ساتوشی ارزش داشته باشد توسط Satoshi Nakamoto، مخترع ارز بیت کوین، در نوامبر سال 2008 تعیین شد. در 15 نوامبر سال 2010 شخصی به نام Ribuck پیشنهاد داد که یک صدم بیت کوین (0.01 بیت کوین) ساتوشی نام بگیرد. چهار ماه بعد تر او به جای پیشنهاد قبلی خود، پیشنهاد کرد که یک صد میلیونیوم بیت کوین Austrian یا Satoshi نام بگیرد. سرانجام Satoshi به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت.

نماد واحد ساتوشی

اگر چه هنوز نماد واحدی به صورت گسترده مورد پذیرش همگان قرار نگرفته است اما Satoshi معمولا به صورت مخفف شده به شکل sat یا s نمایش داده می شود. نماد های پیشنهاد شده برای آن به شکل زیر است.

نماد توضیح
در نام های ژاپنی، این کاراکتر می توان به شکل “ساتوشی” خوانده شود. این کاراکتر رایج ژاپنی/چینی نیست.
این نماد بیانگر بخش “شی” است. به یا داشته باشید که این کاراکتر بسیار در زبان ژاپنی رایج است و ممکن است باعث سردرگمی شما بشود.
مانند نماد بالاست.
مانند نماد بالاست اما در ژاپنی رایج تر است.
بخش “سا” را مشخص می کند و نماد نزدیک تری نسبت به نماد های دیگر برای یک ارز به نظر می رسد. این کاراکتر هم به صورت گسترده ای در ژاپنی استفاده می شود.

با توجه به این که هر یک بیت کوین نسبت به دلار ارزش زیادی دارد، معمولا کار با مقادیر کمی از بیت کوین رایج خواهد بود و به همین دلیل واحد های دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرد که در تصویر زیر می بینید.

آیا ساتوشی با بیت کوین فرقی دارد؟

خیر. ساتوشی و بیت کوین یکی هستند و ساتوشی واحد کوچکی از بیت کوین است. چیزی شبیه به ریال و تومان!

تبدیل ساتوشی به بیت کوین چگونه انجام می شود؟

برای تبدیل ساتوشی به بیت کوین کافی است مقدار ساتوشی را در 0.00000001 ضرب کنید.

تبدیل بیت کوین به ساتوشی چگونه انجام می شود؟

برای تبدیل بیت کوین به ساتوشی کافی است مقدار بیت کوین را در 100000000 ضرب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای ارزهای رسمی برخی از کشورها، واحدهای اندازه‌گیری کوچکتری وجود دارد. مثلا واحد کوچک‌تر برای دلار آمریکا، سنت (Cent) است. هر 1 دلار، شامل 100 سنت می‌شود. (1 سنت = 0.01 دلار)

در دنیای ارزهای دیجیتال نیز همین موضوع صدق می‌کند و بسیاری از ارزهای دیجیتال دارای واحدهای اندازه‌گیری کوچک‌تری هستند.

در ادامه این مطلب قصد داریم همه‌چیز را درباره واحد “ساتوشی” بیت‌کوین و واحدهای دیگر بیت‌کوین را توضیح دهیم.

ساتوشی چیست؟

بیت‌کوین که مشهورترین ارز دیجیتال دنیاست و دارای بیشترین ارزش بازار است، واحد شمارش کوچک‌تری با نام ساتوشی دارد.

ساتوشی، کوچکترین واحد بیت‌کوین است و از نام ساتوشی ناکاموتو (ایجادکننده بیت‌کوین) برگرفته شده است. هر بیت‌کوین می‌توانند به 100 میلیون واحد تقسیم شود، هر کدام از این واحدها ساتوشی نام دارد و مساوی 0.00000001 بیت‌کوین است.

قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

از زمان پیدایش بیت‌کوین، فقط دو واحد رسمی برای بیت‌کوین وجود داشت: بیت‌کوین و ساتوشی.

در سال 2015 شامل ISO 4217 قرار گرفت که استانداردسازی ارزها را انجام می‌دهد.

بعد از آن، قرارشد نام‌های زیر برای واحدهای بیت‌کوین استفاده شود.

واحد ارزش براساس ساتوشی ارزش براساس بیت‌کوین علامت اختصاری
بیت‌کوین 100,000,000 ساتوشی 1 بیت‌کوین BTC
میلی بیت‌کوین (Millibitcoin) 100,000 ساتوشی 0.001 بیت‌کوین mBTC
میکرو بیت‌کوین (Microbitcoin) 100 ساتوشی 0.000001 بیت‌کوین μBTC
ساتوشی (Satoshi) 1 ساتوشی 0.00000001 بیت‌کوین Satoshi

بنابراین طبق جدول فوق، خواهیم داشت:

1 بیت‌کوین = 1000 mBTC (میلی‌بیت‌کوین)
1 بیت‌کوین = 10,000,000 uBTC (میکرو بیت‌کوین)
1 بیت‌کوین = 100,000,000 ساتوشی (100 میلیون ساتوشی)
1 میلی‌ بیت‌کوین = 100,000 ساتوشی (100 هزار ساتوشی)
1 میکرو بیت‌کوین = 100 ساتوشی

چگونه ساتوشی را به بیت‌کوین محاسبه کنیم؟

شاید محاسبه فوق برای شما در ابتدای کار کمی پیچیده به نظر برسد ولی در واقع اینطور نیست. کافیست بدانید هر بیت‌کوین شامل 100 میلیون ساتوشی است و هر ساتوشی (0.00000001 بیت‌کوین) کوچکترین واحد بیت‌کوین است.

اما به خاطر اینکه در ارسال و دریافت بیت‌کوین، مبالغ اشتباهی را وارد نکنید، برای دقت در کار و اطمینان از محاسبه، می‌‌توانید از محاسبه‌گرهای آنلاین ساتوشی به بیت‌کوین استفاده نمایید.

این ابزار ساده، می‌تواند کار محاسبه بیت‌کوین به واحدهای کوچکتر را انجام دهد:

http://www.btcsatoshi.com

چگونه قیمت هر ساتوشی را به دلار محاسبه کنیم؟

سایت btcsatoshi.com، معادل ساتوشی هر 1 دلار را نیز نمایش می‌دهد که می‌تواند مفید باشد.

فاکتور دیگری که روی نرخ تبدیل بیت‌کوین و ساتوشی تاثیر می‌گذارد، معادل ارزی بیت‌کوین است (یعنی قیمت بیت‌کوین به دلار یا ریال). نوسانات قیمتی بیت‌کوین براساس عرضه و تقاضاست، به همین دلیل محاسبه دقیق مقادیری که قصد ارسال یا دریافت دارید مشکل است.

بنابراین اگر به طور مثال هر 1 دلار در این لحظه معادل 15700 ساتوشی باشد، چند لحظه بعد این رقم تغییر کرده است، زیرا قیمت بیت‌کوین بطور مرتب در حال بالا و پایین شدن است.

برای اینکه قیمت قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ ریالی 1 بیت‌کوین را در بازار بدست آورید توصیه می‌کنم این صفحه را ببینید: قیمت هر ساتوشی چقدر است؟
قیمت واقعی 1 بیت‌کوین به ریال چقدر است؟ قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

عنوان ساتوشی قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ برای واحدهای بیت‌کوین، از نام ایجاد کننده بیت‌کوین (ساتوشی ناکاموتو) برگرفته شده است. ایجاد قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ کننده بیت‌کوین هنوز شناخته نشده و گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص وجود دارد. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

از کجا می‌توانیم ساتوشی رایگان بدست آوریم؟

برخی از سایت‌ها هستند که تعداد کمی ساتوشی به کاربران خو قیمت هر ساتوشی چقدر است؟د می‌دهند. برای برداشت ساتوشی از این سایت‌ها باید یک کیف پول بیت کوین داشته باشی قیمت هر ساتوشی چقدر است؟د. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

پاسخ این سؤال که ساتوشی چیست؟! بسیار ساده قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ است. مثل هر ارز دیگری که یک واحد کوچک‌تر دارد، ساتوشی هم واحد کوچک‌تر بیت کوین است. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

احتمالاً حالا که می‌دانید ساتوشی قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ چیست؟ سؤال‌های بیشتری هم در مورد آن دارید. مثلاً این‌که هر ساتوشی چند بیت کوین است؟ قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

چطور می‌توان تبدیل ساتوشی به بیت کوین را انجام قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ داد؟ آیا می‌توان با تبدیل ساتوشی به تومان کسب درآمد کرد؟ یا این‌که امکان فروش ساتوشی مانند قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ بیت کوین فراهم است یا خیر؟ برای دریافت پاسخ این سؤالات با ادامه این مطلب همراه ما باشید. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

قيمت هر ساتوشي چند تومان است؟ سوالي كه قرر است در اين مقاله قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ به آن جواب بدهيم اما قبل از آن بايد اطلاعاتي را راجب ساتوشي داشته باشيد تا راحت‌تر به جواب اصلي قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ سوال خودتان برسيد. معمولا پوا‌هاي رايج دنيا يك واحد كوچكتر از خودشان دارند كه كمك مي‌كند قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ شمارش آن پول راحت‌تر صورت پذيرد. به طور مثال دلار، سنت را دارد كه هر سنت يك صدم دلار است. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ اين مورد درباره بيت كوين هم صادق است. چراكه واحد كوچك‌تر بيت كوين ساتوشي نام دارد. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

اينكه بيت كوين توانسته قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ يكه تاز بازارهاي نوين مالي باشد به كنار، اين رمز ارز ديجيتال توانسته با ويژگى ممتازي كه دارد قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ به بازيگر اصلي اين بازار تبديل شود و به طبع چشم و گوش‌ها به دنبال اين است تا درباره جزئيات اين بازار قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ و هرآنچه به بيت كويين مرتبط است، كشف و شهود كند. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند
1. ساتوشی چیست؟
2. هر ساتوشی چند بیت کوین است؟

3. واحدهای رسمی بیت کوین به چه شکل است؟

3.1. چرا از واحد ساتوشی بیشتر از بیت کوین استفاده می‌شود؟
4. شیوه تبدیل ساتوشی به بیت کوین به چه صور قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ت است؟
5. تبدیل ساتوشی به سایر ارزهای رایج
6. تبدیل ساتوشی به تومان قیمت هر ساتوشی چقدر است؟
7. هر 1000 ساتوشي چند تومان است؟
8. تبديل ساتوشي به بيت كوين قیمت هر ساتوشی چقدر است؟
9. آیا خرید و فروش ساتوشی امکان‌پذیر است؟
10. از كجا مي‌شود ساتوشي رايگان بدست آورد؟

ساتوشی چیست؟

قبل از هر چیزی در مورد ساتوشی باید بدانید که بیت کوین چیس قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ایید. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

هر بيت كوين چند ساتوشي است؟ براي جواب دادن به اين سوال بايد بدانيد كه ساتوشي كوچك‌ترين واحد شمارش است قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ كه براي بيت‌كوين به ثبت رسيده است. يك ساتوشي برابر است با يك مميز هفت صفر و بعد يك قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ به عبارت ديگر مي‌شود گفت كه ساتوشي برابري مي‌كند با 0.00000001 بيت كويين. فورك‌هاي اين قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ رمز ارز از قبيل بيت كوين كش و بيت كوين اس وي هم اين واحد را دارند.

رد پاي استفاده روزمره از قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ساتوشي قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ را هم مي‌توان در هشتگ #stackingSats به عنوان ق یمت هر ساتوشی چقدر است؟ كمپيني كه از واحد ساتوشي حمايت مي‌كنند قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ و همچنين ترند توييتر دنبال كرد. علاوه بر اينها لايتنينگ خود رمز ارز بيت كوين نيز با واحد ساتوشي شروع شد. البته اي وقتي مي‌گوييم ساتوشي در واقع منظورمان همان خالق بيت كوين يعني قی قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ قیمت هر ساتوشی چقدر است؟مت هر ساتوشی چقدر است؟ساتوشي ناكاماتو است. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

هرچند كه واحد ساتوشي هم به قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ اولين روزهاي اختراع بيت كوين و انجمن اينترنتي بيت كوين تاك مربوط مي‌شود. در 15 نوامبر 2010 قیمت هر ساتوشی چقدر است؟بود كه فردي تحت نام كاربري ريباك در انجمن فعالان بيت كوين اين پيشنهاد را داد كه واحدي برابر يك قی قیمت هر ساتوشی چقدر است؟مت هر ساتوشی چقدر است؟ صدم بيت كوين پديد آورند و اسم ان را ساتوشي بگذارند. در اين زمان بود كه هيچكس پيشنهاد او را نه به طور قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ قطع رد كرد و نه پذيرفت. براي اينكه ببينيد هر بيت كوين چند ساتوشي است؟ بايد ميزان بيت كوين را در 0.00000001 ضرب قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ كنيد. تمام مواردي كه گفته شد تنها چندي از استفاده‌هاي روزمره ساتوشي محسوب مي‌شود. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

امروزه همه مردم قیمت هر ساتوشی چقدر است؟جهان برای داد و ستد بالاخره از یک واحد پولی استفاده می‌کنند. دلار، یورو، پوند، ین، یوان، درهم، قیمت هر ساتوشی چقدر است؟تومان و… بدون تردید بیت کوین هم یک ارز جهانی است. گرچه این ارز اختصاص به هیچ کشور خاصی قیمت هر ساتوشی چقدر است؟ ندارد، اما اکنون یک ارز پذیرفته شده است که تجارت و داد و ستد در حجم وسیعی با آن انجام می‌شود. قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

قیمت هر ساتوشی چقدر است؟
لیست قیمت هر ساتوشی چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter