بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر

سایت پیش بینی وین نود

جهت ورود به سایت وین نود کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 20, 2024

قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic | هر واحد از اتریوم کلاسیک | قیمت لحظه ای اتریوم کلاسیک | قیمت لحظه ای | اطلاعات ضروری اتریوم کلاسیک

خرید و فروش اتریوم کلاسیک در بازار نوبیتکس

نوبیتکس یکی از بهترین و معتبرترین مراجع خرید اتریوم کلاسیک است که فرآیند بسیار ساده‌ای را برای خرید این ارز دیجیتال آماده کرده است. امکان خرید اتریوم کلاسیک به صورت 24 ساعته در سایت نوبیتکس و همچنین بررسی و رصد قیمت‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با مشاهده انواع پیشنهادهای خرید اتریوم کلاسیک در بازار اصلی و حرفه‌ای، این ارز را با ریال یا تتر خریداری نمایید. همچنین نوبیتکس امکان فروش اتریوم کلاسیک را با بهترین قیمت ها فراهم کرده است.

قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

اتریوم کلاسیک یکی از ارزهای دیجیتال با آینده‌ای روشن است که سرمایه‌گذاری و نگهداری از آن کاملاً ساده است. افزایش قیمت و پایداری این ارز رمزنگاری‌شده، به تعداد خریداران ETC و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) در بستر بلاکچین اتریوم کلاسیک بستگی دارد.

سرمایه‌گذاری در اتریوم کلاسیک را می‌توان یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد دانست. نوبیتکس، زمینه‌ی امنی را برای انجام این سرمایه‌گذاری در نظر گرفته است. تفاوت قیمت اتریوم و اتریوم کلاسیک نسبتاً بالا است. با توجه به قیمت و حجم معاملات نسبتاً مشابه اتریوم و اتریوم کلاسیک، درصورتی‌که بودجه‌ی زیادی برای خرید ارز دیجیتال ندارید، اتریوم کلاسیک بهترین انتخاب برای شما است زیرا قیمت چندان بالایی ندارند.

فروش اتریوم کلاسیک

با توجه به قابلیت فراهم‌شده در بازار نوبیتکس شما می‌توانید اتریوم کلاسیک‌ها را به‌جز ریال، به تتر نیز تبدیل کنید تا بدون انتقال دارایی‌هایتان به بازارهای خارجی، کسب درآمد خود را از ریز نوسان‌های بازار، داشته باشید. در نوبیتکس، برای فروش اتریوم کلاسیک نیازی نیست به دنبال مشتری باشید تنها کافی است سفارش خود را در سامانه آنلاین و خودکار نوبیتکس ثبت کنید تا خریداران پیشنهاد را مشاهده نمایند.

فرآیند فروش اتریوم کلاسیک تا قسمت تعیین میزان اتریوم کلاسیک و همچنین قیمت‌گذاری به عهده شما است. پس‌ازآن نوبیتکس به‌صورت خودکار مراحل را پیش می‌برد. بعد از تایید پیشنهاد شما، خریداران می‌توانند پیشنهادات شما را مشاهده کرده و برای خرید اتریوم کلاسیک اقدام کنند. درنهایت بعد از انجام اقدام‌های لازم و اخذ کارمزد معاملات از هر دو طرف معامله، حساب‌های افراد شارژ خواهد شد.

مراحل خرید و فروش اتریوم کلاسیک در صرافی آنلاین نوبیتکس

برای خرید اتریوم کلاسیک در سایت نوبیتکس ابتدا باید حساب کاربری خود را ساخته و پس از تایید هویت، سطح حساب کاربری را باهدف دسترسی به امکانات سایت اعم از میزان واریز و برداشت ارتقا دهید. برای نگهداری اتریوم کلاسیک‌های خریداری‌شده، کیف پول‌های معتبر و بسیار زیادی وجود دارد که برای نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول سخت‌افزاری : Trezor و Ledger Nano S
  • کیف پول نرم‌افزاری : Atomic و Mist
  • کیف پول موبایل : Jaxx و Coinomi

هر کدام از این کیف پول ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به سراغ هر کیف پولی ابتدا انتظارات و نیازهای خود از کیف پول را مشخص کنید.

قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

اتریوم کلاسیک (ETC) یک هارد فورک از اتریوم است که در ابتدا واکنشی بود به یک هک که معادل 50 میلیون دلار آمریکا، اتر از DAO، سازمان خودگردان با سرمایه گذاری جمعی برای ایجاد کسب و کار غیرمتمرکز اوپن سورس مبتنی بر اتریوم، دزدید. یک گروه بیانگر درون جامعه همکاری می کنند تا در برابر فورکی که زنجیره را به شرایط قبل از هک برگرداند مقابله کند و در نتیجه ETC شکل گرفت. IOHK، گروه مسئول کاردانو هم یکی از لایه های اصلی پشت ETC است. اکنون اتریوم کلاسیک و اتریوم بسترهای مشابهی هستند ولی ویژگی های متفاوتی پیش روی آن ها قرار دارد. ETC همان آپدیت های اتریوم مثل پروتکل کسپر را ندارد ولی می تواند از بهبودی های مختلف توسط توسعه دهندگان جدیدشان بهره مند شود.

تاریخچه قیمت اتریوم کلاسیک

قیمت اولیه اتریوم کلاسیک در سال 2016 زیر 1 دلار بود. اما در کمتر از یک سال قیمت آن به حدود 48 دلار رسید که نشان از نقشه راه و پشتوانه فنی قوی این رمز ارز دارد. اما سال 2018 و هم زمان با کاهش قیمت سایر ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم کلاسیک نیز به حدود 3 دلار رسید تا سال بدی برای آن باشد. در نهایت سال 2020 سال نسبتا خوبی برای آن بود و قیمت اتریوم کلاسیک در حدود 11 دلار بود. سال 2021 نیز همزمان با اوج گرفتن مجدد بازار رمز ارزها، قیمت آن مجددا به حدود 20 دلار برگشت.

چگونه اتریوم کلاسیک بخریم؟

اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) را می‌توان یک شاخه از اتریوم دانست. افرادی که مخالف فورک سخت (Hard Fork) اتریوم بودند تصمیم به ماندن در بلاکچین اولیه اتریوم گرفتند و آن را اتریوم کلاسیک نامیدند. ETC نام اختصاری کوین اتریوم کلاسیک است. قیمت اتریوم کلاسیک از اتریوم بسیار کمتر است اما این موضوع به هیچ وجه به معنی عدم آینده روشن برای اتریوم کلاسیک نیست. با توجه به تفاوت قیمتی که نسبت به اتریوم دارد، برخی کاربران به دنبال خرید اتریوم کلاسیک هستند.

برای خرید اتریوم کلاسیک چند روش‌‌ مختلف وجود دارد. بهترین و پرکاربردترین روش، خرید ریالی اتریوم کلاسیک از طریق صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال ایرانی است. با هم در ادامه با مراحل خرید اتریوم کلاسیک از صرافی‌ها آشنا می‌شویم.

مرحله 1: انتخاب یک صرافی

ارز‌های دیجیتالی به صورت آنلاین و از طریق صرافی ‌های ارز دیجیتال معامله می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید، خرید ارز دیجیتال با ریال از صرافی‌های خارجی در حال حاضر امکان ندارد؛ از این رو، بهترین راه خرید ریالی ارز دیجیتال، مراجعه به صرافی‌های آنلاین ایرانی است. در سایت ارزاکس تعدادی از صرافی‌های معتبر ایرانی را که می‌توانید از طریق آنها به خرید اتریوم کلاسیک بپردازید، آورده‌ایم.

شما می‌توانید در لیست صرافی‌های ارزاکس بهترین قیمت خرید اتریوم کلاسیک و بهترین قیمت فروش اتریوم کلاسیک را مشاهده کنید.

در مرحله اول خرید اتریوم کلاسیک باید صرافی مورد نظرتان را با توجه به ویژگی‌ها و ملاک‌های‌ مختلفی همچون قیمت، اعتبار، نظر کاربران، سهولت در استفاده، کارمزد معاملات و … انتخاب کنید.

متأسفانه ریسک زیادی در خرید اتریوم کلاسیک از صرافی‌های خارجی وجود دارد. شما باید حساب بانکی خارجی داشته باشید و در این صرافی‌ها مراحل احراز هویت را طی کنید. شاید بگویید احراز هویت که مشکلی ندارد، اما باید بدانید که در پی تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، اکثر صرافی‌های معتبر خارجی، حساب کاربری ایرانیان را مسدود کرده‌اند. بنابراین نمی‌توانید با هویت ایرانی در این صرافی‌ها ثبت نام کنید. بر فرض ثبت نام هم هر لحظه امکان مسدود شدن حساب کاربری یا بلوکه شدن دارایی‌های شما در این صرافی‌ها وجود خواهد داشت‌.

بنابراین، بهترین روش خرید اتریوم کلاسیک در حال حاضر، خرید از صرافی‌های آنلاین ایرانی است. ما در ارزاکس از طریق جدول بالا به شما در پیدا کردن بهترین سایت معتبر خرید و فروش اتریوم کلاسیک کمک می‌کنیم.

مرحله 2: ثبت نام و احراز هویت در صرافی

برای خرید و فروش در صرافی‌های ایرانی، می‌توانید در وبسایت اصلی این صرافی‌ها ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، برای خرید اتریوم کلاسیک و سایر ارزهای دیجیتال از طریق ریال و درگاه بانکی، باید فرآیند احراز هویت را طی کنید.

احراز هویت مشتریان یا KYC فرآیندی رایج در تمامی صرافی‌های دنیا است. در صرافی‌های بین‌المللی، KYC طبق قوانین کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) صورت می‌گیرد. همچنین در صرافی‌‌های ایرانی فرآیند احراز هویت با نظارت پلیس فتا انجام می‌شود. فرآیند احراز هویت در بیشتر صرافی‌ها مشابه هم است و یک مرحله ضروری برای خرید اتریوم کلاسیک است.

برای احراز هویت در اکثر صرافی‌های ایرانی، داشتن کارت ملی و کارت بانکی کافی است و با داشتن یک تصویر سلفی به همراه متن دست‌نوشته اختصاصی هر صرافی و همچنین تصویر مدرک شناسایی خود، می‌توانید این مرحله را پشت سر بگذارید. البته این مراحل با توجه به قوانین داخلی صرافی‌‌ها کمی با هم فرق دارد.

معمولاً فرآیند احراز هویت کاربران در صرافی‌ها بین یک روز تا یک هفته طول می‌کشد.

مرحله 3: خرید اتریوم کلاسیک با کارت بانکی

پس از انجام فرآیند احراز هویت در صرافی‌ و تأیید مدارک و حساب بانکی، از طریق درگاه بانکی می‌توانید به خرید و فروش اتریوم کلاسیک بپردازید. نکته مهمی را باید به یاد داشته باشید و آن اینکه برای خرید اتریوم کلاسیک فقط از قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic همان کارت‌های بانکی که در صرافی تأیید شده استفاده کنید. (برای تأیید کارت بانکی باید قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic کارت بانکی به نام شما باشد.) قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

مرحله 4: دریافت اتریوم کلاسیک از صرافی

بعد از اینکه مبلغ را از طریق درگاه صرافی قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic با کارت بانکی تأییدشده به حساب صرافی انتقال دادید، تا دریافت اتریوم کلاسیک چند قدم کوچک فاصله دارید. در این مرحله، با توجه به ساختار صرافی تفاوت‌هایی وجود د قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classicارد. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

صرافی‌های فروشگاهی خرید اتریوم کلاسیک

این صرافی‌ها تقریباً شبیه همان قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic صرافی‌های سنتی عمل می‌کنند. یعنی بعد از پرداخت مبلغ، اتریوم کلاسیک یا رمزارز مورد نیاز شما قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic به کیف پول دیجیتال یا والت شما واریز می‌شود. والت‌ها به شما کمک می‌کنند که دارایی‌هایی قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic دیجیتالی خود را مدیریت قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic کنید. توجه داشته باشید که بدون کیف پول نمی‌توانید به خرید و فروش اتریوم کلاسیک بپردازید. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

صرافی‌های بازار معاملاتی خرید اتریوم کلاسیک

در این صرافی‌ها شیوه قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic خرید و فروش اتریوم کلاسیک کمی تفاوت دارد. صرافی‌های بازار معاملاتی در حکم بازار بورس هستند. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic شما در این صرافی‌ها هر ارزی را با هر قیمتی که بخواهید می‌توانید خرید و فروش کنید. در حقیقت این صرافی‌ها رمزارز درخواستی شما را در بین سفارشات مختلف جست‌وجو و بهترین گزینه را به شما معرفی قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic می‌کنند. در زمان خرید اتریوم کلاسیک از این صرافی‌ها، رمزارز شما ابتدا به کیف ‌پول مجازی شما در قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic همان صرافی منتقل می‌شود، سپس شما با ارائه نشانی والت شخصی خود، اتریوم کلاسیک قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic خود را دریافت می‌کنید.

فروش اتریوم کلاسیک

برای فروش اتریوم کلاسیک، در جدول بالا گزینه‌ها قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic را بر اساس بهترین قیمت فروش مرتب‌سازی کنید و سپس یکی از آن صرافی‌ها را انتخاب نمایید. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

نحوه فروش اتریوم کلاسیک به صرافی‌ه قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classicا تقریباً عکس مراحل خرید است. برای این کار شما باید اتریوم کلاسیک خود را از کیف پول شخصی قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic خود به آدرس والت صرافی منتقل کنید و نتیجه تراکنش را برای صرافی بفرستید. قیمت اتریوم کلاسی قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classicک Ethereum Classic پس از آن، صرافی معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما انتقال می‎دهد.

آیا خرید اتریوم کلاسیک برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

اتریوم (Ethereum) در سال 2016 در قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic حال پیشرفت چشمگیری بود که ناگهان با حمله هکرها مواجه شد. در آن زمان سه تصمیم پیش روی قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic مدیران بود تا بتوانند وجوه مسروقه را به صاحبان آن بازگردانند. در نهایت تصمیم بر این شد که هارد فورک قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic اجرا شود و از آن زمان به بعد اتریوم قدیمی به اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) معروف شد. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

لابراتوارهای اتریوم قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic کلاسیک (ETC) تیم توسعه‌ای برای این رمزارز معرفی کرده‌اند که می‌تواند در پروژه‌های اصل قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classicی ETC کار کند، برای توسعه و ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApps) ابزار فراهم کند و خدمات قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic بلاکچین خود را پشتیبانی کند. این توسعه‌ها باعث می‌شود که اتریوم کلاسیک از خاکستر قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic برخیزد و به ثبات برسد. ممکن است آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک بسیار روشن‌تر از این باشد. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

اتریوم کلاسیک (ETC) می‌تواند در همکاریقیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic با سایر بلاکچین‌ها، مقیاس‌پذیری (Scalability) خود را بهبود ببخشد. این امر در واقع گامی بزرگ در راه رسید قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classicن به موفقیت‌های بزرگ‌تر است. برنامه‌هایی برای تحقیق در مورد الگوی اجماع هیبرید (دوگانه) و اضافه قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic کردن شبکه‌های مشبک یا مش نتورکز (Mesh networks) به سیستم، در دستورکار اتریوم کلاسیک قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic قرار دارد. این طرح‌های توسعه موجب می‌شود ETC یکی از بهترین رمزارزهای جهان گردد. چنین قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic ارتقایی می‌تواند شرکای بیشتری را به ETC جذب کند و در نتیجه قیمت اتریوم کلاسیک افزایش یابد. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

اتریوم کلاسیک قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic ممکن است در 5 سال آینده به مراحل و موفقیت‌های جدیدتری دست پیدا کند. حتی ممکن است قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic به یکی از 10 رمزارز برتر جهان تبدیل شود و همچنین با لیدر رمزارزها (بیت کوین) رقابت تنگاتنگی قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic داشته باشد. اتریوم کلاسیک می‌تواند مقبولیت بیشتری در سراسر جهان پیدا کند و شرکایی از قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic سراسر جهان بیابد. ممکن است قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2025 به 114.842 دلار برسد. با این قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic اوصاف، خرید اتریوم و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، سودآور و مناسب ارزیابی می‌شود. قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic
لیست قیمت اتریوم کلاسیک Ethereum Classic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter