بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر

سایت پیش بینی وین نود

جهت ورود به سایت وین نود کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 19, 2024

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال | دنیای حرفه‌ای بسکتبال | بهترین بازیکن ان‌بی‌ای | بسکتبال ورزشی پر طرفدار در آمریکا | مسابقات بسکتبال | بیوگرافی کوبی برایانت

کوبی در کدام تیم ها نقش آفرینی کرده است ؟

کوبی برایانت Kobe Bryant یکی از حرفه ای های بسکتبال است. او ابتدا در سال 1996 برای تیم شارلوت هورنتز انتخاب شد، اما به عضویت تیم لیکرز درآمد. او از بچگی آرزوی بازی در تیم لس آنجلس لیکرز را داشته بود. کوبی در فصل اول مسابقات زیاد به بازی گرفته نشد به همین دلیل نتوانست رشد چشمگیری داشته باشد. در مسابقات بعدی خود بسیاری از موقعیت های حساس را از دست داد و فصل را با ناکامی به اتمام رسانید.

اما در این هنگام دوست او از کوبی بسیار تعریف کرد و از او حمایت کرد. شکیل اونیل بازیکن برجسته آمریکایی در مورد کوبی گفت «کوبی تنها کسی بود که جرأت پرتاب توپ را در شرایط حساس داشت». پس از آن فصل دوم مسابقات رسید. در این فصل او شانس بهتری پیدا کرد زیرا از اول فصل بیشتر به بازی گرفته شد. هم چنین با بازی های فوق العاده عالیش توانست به تیم ستارگان یا آل استار راه پیدا کند. کوبی برایانت هم چنین توانست نام خود را به عنوان جوان ترین بازیکن ستارگان در تاریخ ان بی ای به ثبت برساند.

در فصل سوم مسابقات در همه ی بازی های تیم لس آنجلس لیکرز کوبی حضور فعال و چشمگیری داشت. به طوری که مدیران این تیم از او بسیار راضی بودند و قرار دادی را به مبلغ هفتاد میلیون دلار برای شش سال با او امضا کردند. کوبی به همراه تیم لس آنجلس لیکرز به مسابقات نیمه نهایی ان بی ای راه یافت اما در مرحله نهایی در برابر تیم سن انتونیو سپرز باخت داد. او هم چنین در تیم بسکتبال ایالات متحده آمریکا در همان سال قهرمان المپیک شد. او دوازده بار در بازی ستارگان یا آل استار شرکت داشت و می توان گفت که در 5 تیم برتر بسکتبال nba هم توپ زده است!

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

کوبی برایانت یکی از بازیکنان بی بدیل تاریخ ان بی ای است. او افتخارات و قهرمانی های چشمگیری را در دوران فعالیت خود به دست آورد. کوبی برایانت به همراه شکیل اونیل در تیم لیکرز به 3 قهرمانی در سه سال پیاپی از 2000 تا 2002 دست یافتند.

کوبی هم چنین در مسابقه ای مقابل با تیم تورنتو، با وارد سبد کردن 81 امتیاز به دست آورد که بعد از چمبرلین بیشترین امتیاز را در یک بازی به دست آورد. این خود یک رکورد در تاریخ ان بی ای محاسبه می شود. هم چنین او در سال ۲۰۱۸ به خاطر یک فیلم کوتاه انیمیشن با عنوان «بستکبال عزیز» برنده جایزه اسکار شد.

زندگی نامه کوبی برایانت

اما اکنون به بیوگرافی کوبی برایانت می پردازیم. کوبی بین برایانت (kobe Bean Bryant) متولد 23 آگوست سال 1978 می باشد. او در شهر فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیلا در کشور آمریکا به دنیا آمد. پدر او جو برایانت؛ بسکتبالیست سابق ان بی ای است و اسم مادرش پاملا کاکس برایانت است. بین، میان ‌نام او برگرفته از لقب پدرش «جلی بین» است.

زمانی که کوبی تنها 6 سال داشت خانواده اش به دلیل فعالیت پدرش به ایتالیا رفتند. او دو خواهر ورزشکار بزرگ تر از خودش داشت. پدرش نیز بسکتبالیست حرفه ای بود به همین دلیل کوبی از کودکی به بسکتبال و فوتبال علاقه زیادی نشان داد. او از همان ابتدا دوست داشت که در تیم لس آنجلس لیکرز بازی کند.

او با حمایت پدر و مادرش در ایتالیا ورزش بسکتبال را به صورت حرفه ای دنبال کرد. آن ها بعد از اینکه پدرش بازنشسته شد در سال 1991 به آمریکا بازگشتند. برایانت به تیم بسکتبال دبیرستان Low Merion پیوست و چهار سال پیاپی آن را به مسابقات کشوری رساند. معدل کوبی برای راهیابی به بهترین دانشگاه‌های آمریکا مناسب بود ولی او، تصمیم گرفت که به لیگ حرفه‌ای ان بی ای بپیوندد.

علت مرگ کوبی برایانت

کوبی در مقطع دبیرستان تحصیلات خود را به پایان رسانید و بعد وارد دانشگاه لیگ NBA شد. او در این دانشگاه رشته‌ی بسکتبال را به صورت حرفه‌ای ادامه داد.
Kobe Bryant با قد 198 سانتی‌متر و 96 کیلوگرم وزن به «مامبای سیاه» شهرت داشت.
بیوگرافی کوبی برایانت با زندگی پدرش پیوند خورده است. پدر او جو براینات نیز همانند خودش یک بسکتبالیست در NBA بود که شهرت زیادی در آمریکا و دنیا داشت. به گفته کوبی پدرش یکی از مشوق‌های او در رسیدن به موفقیت‌ بوده است.

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

Kobe Bryant از 3 سالی وارد ورزش بسکتبال شد و از همان کودکی علاقه‌ی زیادی به تیم لیکرز داشت. زمانی که کودک بود، پدرش از بسکتبال NBA به لیگ فوتبال ایتالیا منتقل شد. البته تغییر مسیر پدرش تأثیری بر روی کوبی نداشت و او همچنان و مصصم به دنبال بسکتبال بود.

شروع بسکتبال حرفه ای از دبیرستان

آنچه در در زندگی نامه کوبی برایانت بیشتر از همه به چشم می‌خورد، تلاش مداومش برای رسیدن به هدف بود. کوبی در سن 13 سالگی بسکتبال را به صورت حرفه‌ای شروع کرد.
در همان دوره‌ی دبیرستان او اولین موفقیت‌هایش را در دنیای بسکتبال بدست آورد و جایزه‌ی بهترین بازیکن رقابت‌های بین مدارس را از آنِ خود کرد.

ورود کوبی به بسکتبال NBA

Kobe Bryant در سال 1996 زمانی که 18 سال داشت، به تیم لس آنجلس لیکرز وارد شد. اگر چه او در تحصیل هم فرد موفقی بود و معدل بالایی را کسب کرده بود، اما به دلیل علاقه‌ای که به رشته‌ی ورزشی بستکبال داشت، ترجیح داد به جای دانشگاه، ورزش را دنبال کند.
او در اولین بازی خود توانست 25 امتیاز کسب کند و در همین سن کم به عنوان ستاره‌ی NBA معرفی شد.
اما درخشش اصلی او در سن 20 سالگی شروع شد. در واقع کوبی در تیم لس آنجلس لیکرز درخشید و همین موضوع تحسین بسیاری از مربیان و مسئولان باشگاه لیکرز را برانگیخت. امتیاز او در بسکتبال در تیم لیکرز به 33.643 رسید که به عنوان سومین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA معرفی شد.
زندگی نامه کوبی برایانت در سال 2006 تغییر مسیر داد. او در سن 28 سالگی به تیم بسکتبال آمریکا پیوست. اگر چه او تنها 6 سال برای کشورش باز کرد، اما توانست در همین مدت نیز موفقیت‌های زیادی را برای کشورش به ارمغان آورد.

ازدواج کوبی برایانت با ونسا

کوبی در سال 1991 (در سن 21 سالگی) با یک دختر 17 ساله به ونسا آشنا شد و در سال 2001 با هم ازدواج کردند. همسر او آفریقایی – آمریکایی نبود و به خاطر همین والدین کوبی با این ازدواج مخالفت کردند. با این وجود او مراسم جشن عروسی زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال خود را بدون حضور خانواده برگزار کرد.
اولین فرزند این زوج در سال 2003 متولد شد. در زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال همین سال کوبی بعد از چند سال قطع رابطه، دوباره ارتباطش را با پدر و مادر و خواهرش از سر گرفت. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال
در سال 2006 نیز زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال صاحب دو دختر دوقلو شد. دختر چهارم کوبی در سال 2019 به دنیا آمد.

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

اتهام به کوبی

زندگی کوبی برایانت پر از فراز و نشیب زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال است. او در سال 2003 به اتهام تجاوز به یک دختر 19 توسط پلیس ایالت جنوب زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال غربی در ایالات متحده بازداشت شد. اما یک سال بعد این پرونده بسته شد. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

جایزه اسکار کوبی

فیلم انیمیشن کوبی زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال برایانت در سال 2015 ساخته شد که نام «بسکتبال عزیز» بر روی آن گذاشته شد. کوبی برای این زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال فیلم در سال 2018 موفق به دریافت جایزه اسکار شد.

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

کوبی برایانت و همسرش

کوبی به عنوان یکی از ۱۰ بازیکنزندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال برتر بسکتبال در سال ۱۹۹۹ ونسا لین را دید. کوبی با اینکه سن کمی داشت به ونسا علاقمند شد زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال. آن ها در آن زمان ۲۱ (کوبی) و ۱۷ (ونسا) سال بیشتر نداشتند. ونسا که دبیرستانی بود دید این زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال ارتباط برای او بسیار حاشیه ساز است به همین دلیل تصمیم گرفت در خانه به ادامه تحصیلش بپردازد. او با این کار از حاشیه زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال ها و درد سرهای رسانه ها دور شد. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

سر انجام کوبی و ونسا در سال ۲۰۰۱ ازدواج کردند. اما زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال پدر و مادر و دو خواهر کوبی در مراسم آن ها شرکت نکردند. خانواده کوبی با این ازدواج مخالف بودند. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال دلیل اصلی مخالفت آن ها سن پایین آن ها برای ازدواج بود و هم چنین اینکه ونسا از نژاد آمریکایی و زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال آفریقایی نبود. اما کوبی با ونسا ازدواج کرد و ارتباطش را با پدر و مادرش قطع کرد، آن هم برای ۲ سال!! زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

پلیس کوبی را در سال ۲۰۰۳ زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال به دلیل شکایت کتلین فیبر بازداشت کرد. کتلین فیبر ۱۹ ساله ادعا داشت که کوبی شب قبل از زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جراحی زانویش به او تجاوز کرده است. اما کوبی این اتهام را قبول نکرد. کوبی رابطه جنسی با کتلین زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال را پذیرفت اما گفت تجاوز نبوده است چون با رضایت هر دو طرف این رابطه بر قرار شده است. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

بازداشت کوبی و پخش شدن این خبر زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال برای او پیامدهای بسیار بدی داشت. بعد از پخش شدن این خبر قراردادهایش با مک دونالد و نوتلا زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال فسخ شد و فروش پیراهن بسکتبال اش به شدت کم شد. سر انجام در سال ۲۰۰۴ به دلیل حاضر نشدن زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال شاکی اش یعنی کتلین در دادگاه، پرونده او بسته شد. کتلین پسپ دوباره پرونده دیگری را علیه زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال برایانت به راه انداخت در پرونده جدید هر دو باهم به توافقاتی رسیدند زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبالاما این دادگاه آن ها علنی برگزار نشد و معلوم نشد که به چه صورت با هم توافق کرده اند. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

کوبی برایانت چند فرزند دارد ؟

کوبی پس از ازدواجش با ونسا صاحب زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال دو دختر شدند. ناتالیا دایامینت برایانت، اولین دختر کوبی و ونسا، در ۱۹ ژانویه ۲۰۰۳ به دنیا آمد. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جیانا ماریا ، دختر دوم کوبی و ونسا در اول می ۲۰۰۶ به دنیا آمد. به دنیا آمدن این دوزندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال فرزند سبب شد که کوبی با پدر و مادرش آشتی کند و رابطه شان مثل قبل صمیمی شود. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

کوبی برایانت به خاطر داشتن اخلاق کاری خستگی‌ناپذیر زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال و کنار نیامدن با افرادی که این خصوصیت را نداشتند، معروف بود. او یک بار گفت «من هیچ نقطه اشتراکی زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال با آدم‌های تنبل ندارم، افرادی که دیگران را به خاطر شکست‌های خودشان سرزنش می‌کنند. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبالبرای رسیدن به موفقیت باید سخت‌کوش بود و پشتکار داشت. هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست». زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

او همیشه مایل بود تا وقتش را صرف تمرین کند، به دلیل اینکه زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال نمی‌خواست در مسابقات بازنده شود و هیچ وقت هم عذر و بهانه‌ای برای تمرین نکردن نمی‌تراشید. وقتی که نتوانست به‌دلیل مصدومیت با دست راستش توپ را شوت کند، فقط با دست چپش بازی کر زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبالد. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

این نوع از اخلاق کار زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبالی است که شما را از بقیه آدم‌ها مجزا می‌کند. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال وقتی که می‌خواهید در صنعت و یا کسب‌وکارتان فعالیت کنید و وقتی که ساعت‌ها از وقتتان را صرزندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال ف پیشرفت می‌کنید، آن هم در حالی که بقیه در خواب هستند، دارید تلاش می‌کنید تا از بقیه جلو بزنید. زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال

زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال
زندگینامه کوبی برایانت اسطوره بسکتبال nba

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter