بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر

سایت پیش بینی وین نود

جهت ورود به سایت وین نود کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 16, 2024

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان | World Series of Poker | آنتونیو اسفندیاری کیست؟ | بیوگرافی آنتونیو اسفندیاری پوکر باز معروف جهان

بیوگرافی آنتونیو اسفندیاری پوکر باز ایرانی

آنتونیو اسفندیاری کیست؟ دراین پست بیوگرافی آنتونیو اسفندیاری پوکر باز معروف جهان را مرور میکنیم. آنتونیو اسفندیاری در ایالات متحده کشور آمریکا زندگی می کند، او متولد ایران اسـت ودر سنین نوجوانی بـه همراه خانواده اش بـه کشور آمریکا مهاجرت کرده اند. او یکی از بهترین پوکربازان جهان می‌باشد و یکی از مدیران سایت ویکتوری پوکر بوده اسـت. در ادامه بـه طور کامل با آنتونیو اسفندیاری آشنا می‌شویم.

زندگی نامه آنتونیو اسفندیاری پوکر بازی معروف

امیر اسفندیاری معروف بـه آنتونیو اسفندیاری سال 1357 و آذرماهی می‌باشد. او زاده تهران اسـت ودر سن 9 سالگی بـه همراه خانواده اش بـه ایالات متحده کشور آمریکا مهاجرت کرده اند. او بعد ها نام خودرا بـه آنتونیو تغییر داد، امیر اسفندیاری در دوران جوانی در رستوران کار می کرده و بواسطه علاقه خود وارد حرفه شعبده بازی می شود، سپس با پوکر آشنا شده و وارد تورنمنت هاي‌ جهانی می شود.

تغییر نام او از امیر بـه آنتونیو هم بـه همین دلیل بود چون فکر می کرد این اسم مناسب یک شعبده باز نباشد. علاقه آنتونیو اسفندیاری بـه شعبده بازی اینگونه بود کـه او در دوران جوانی بـه عنوان گارسون در یکی از رستوران‌هاي‌ کالیفرنیا مشغول بـه کار بود. دراین دوره بود کـه لقب او با عنوان «جادوگر» شکل گرفت.

هنگامی کـه سرکارش بود دید کـه یک مشروب ‌فروشی تردستی انجام میدهد و بـه شدت بـه ان علاقه‌مند شد. او کارت ‌هاي‌ مخصوص تردستی را خرید تا بتواند اینکار را یاد بگیرد. آنتونیو اسفندیاری روزانه ۱۲ ساعت برای اینکار تمرین میکرد ودر سن ۲۰ سالگی توانست یک شعبده باز ماهر شود. او در ان زمان توانست با استفاده از استعدادش ساعتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار درآمد داشته باشد.

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

ورود او بـه عرصه پوکر آن گونه آغاز شد کـه یک روز اورا بـه یک بازی پوکر دعوت کردند و او بـه این بازی علاقه مند گردید. آنتونیو با این‌که آموزش خوبی در پوکر تگزای هولدم ندیده بود موفق شد در تورنمنت هاي‌ زیادی برنده باشد و پول زیادی دراین راه کسب کرد. نخستین برد بزرگ آنتونیو اسفندیاری در تورنومنت WPT سال ۲۰۰۲ بود کـه توانست ۴۴ هزار دلار برنده شود،

بعد از ان نیز درسال ۲۰۰۴ برنده مبلغ ۱.۳۹۹.۰۰۰ دلاری تورنومنت پوکر کلاسیک لس آنجلس شود. در ان زمان او بـه عنوان جوان‌ترین بازیکن پوکر شناخته شد. او همچنین درسال ۲۰۰۸ دریک تور پوکر در مونت کارلو رتبه هشتم را کسب کرد و توانست مبلغ ۱۶۸ هزار پوند برنده شود کـه در همان سال مبلغ کل برد هاي‌ او بـه ۳ میلیون دلار رسید.

ازدواج و همسر آنتونیو اسفندیاری

او ازدواج کرده و صاحب 2 فرزند می‌باشد. او حالا با همسر خود آمال بوناهارا و دو پسرشان در کالیفرنیا زندگی می کند.

آنتونیو در گینس رکورد شکنی می کند

آنتونیو اسفندیاری نامش در رکورد هاي‌ رکورد های گینس هم ثبت شده اسـت، او موفق شد بزرگ ترین جایزه یک تور پوکر با عنوان for one drop Big one را کـه مبلغ ۱۸.۲۳ میلیون دلار از ان خود کند. اوتوانست دراین بازی ۴۷ نفر از بهترین بازیکنان پوکر را شکست دهد. او بعد از برد در گفت و گو اي گفته اسـت: اصلاً تصور نمی کردم کـه دریافتیم در طول این مسابقه بـه این حد برسد.

وقتی معلوم شد وی،درست چند روز قبل از شروع مسابقات تصمیم بـه شرکت در بازی گرفته گفت: باور کنید یا نه، سوگند می‌خورم کـه هرگز بـه این پول فکر نمیکردم. فقط میخواستم برنده شوم.” ورودی این مسابقه یک میلیون دلار بود.

دیگر پوکر بازی نمی کنم

من دیگر پوکر را دنبال نمیکنم. کسی را قبلا داشتم کـه حقوق می گرفت تا اخبار و شایعه ‌هاي‌ پوکر را برایم بفرستید. عاشق این چیزها بودم اما حالا خبری از وضعیت ندارم. حالا نمی دانم چه کسی برنده می شود و نمیدانم چه کسی بـه دیگری در توییتر می‌پرد!

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

خیلی خوب بود کـه برای دو سال عدد یک بودم. با جف گراس «پوکرباز اهل میشیگان» عادت بـه دویدن داشتم، او دائما بـه مردم می گفت من عدد یک جدول کسب درآمد از پوکر هستم. اتفاق قشنگی بود. عاشق این بودم کـه با مردم دراین خصوص صحبت کنم. حالا نمی دانم حتی نفر چندم فهرست هستم. «او در حال حاضر نفر چهاردهم اسـت».

دن بیلزریان به من شلیک کرد

در آپارتمان او بودم. ان زمان مجرد بودم و چندین دختر زیبا این سو و ان سو می‌دویدند. او بـه جلیقه ضدگلوله کـه روی زمین بود شلیک می کرد. دوربین بودو کارهایی برای یک سایت آنلاین پوکر انجام می‌دادیم کـه مشخص شد فاجعه بود. من جلیقه را پوشیدم و او بـه سینه من شلیک کرد. جای کبودی‌ اي هم نماند. فکر می کنم ان زمان 22 ساله بودم. چیز زیادی در مورد اسلحه‌ها نمیدانستم اما اسلحه بزرگی نبود.

لیاقت پسر ایرانی پوکرباز بودن نیست

عطش این را داشتم کـه جایگاهم را پس بگیرم. اما وقتی بچه‌دار شدم، اهمیت موضوع کم شد. هیچ وقت نمیخواستم بازیکن حرفه‌اي پوکر باشم. این چیزی نیست کـه یک پسر ایرانی قرار باشد انجام دهد تا والدین مهاجر خودرا مفتخر کند. وقتی بازی می کردم، خانواده‌ام خوشحال نبودند.

خانواده من مهم تر از پوکر و پول هستند

عاشق تورنمنت‌ها هستم اما پسرانم کوچک هستند. از این‌که بین ما فاصله باشد متنفرم. عاشق این هستم کـه بـه میز پایانی برسم و برنده شوم اما اینطور زمان مهمی با خانواده را از دست میدهم. تنها میخواهم خانه باشم. بازیکنان هم حالا روز بـه روز بهتر میشوند و این آزادهنده اسـت. می دانند چطور کارت‌ها را بشمارند و از این دست. بـه میراث خود در پوکر فکر نمی کنم.

اثری گذاشتم و آنجا بودم اما حالا کارهای دیگری انجام می دهم. بـه پوکر بازمی‌گردم؟ دیگر مثل قبل دائما بـه شهر های مختلف پرواز نخواهم کرد و دائما در تورنمنت‌ها نخواهم بود. یکی از پسرانم پنج ساله اسـت. دیگری دو سال دارد. میدانم کـه وضعیت عوض می شود. اوضاع با انها شاد اسـت. عاشق بازی با انها هستم. چیز بهتری وجود ندارد. شاید وقتی بچه هایم بزرگ شدند دوباره بـه پوکر باز بگردم.

آنتونیو اسفندیاری یک پوکر باز حرفه ای ایرانی نیز می باشند، وی در 8 دسامبر سال 1978 میلادی با نام امیر اسفندیاری در تهران متولد شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم با این پوکر باز حرفه ای ایرانی بیشتر آشنا بشویم.

آنتونیو اسفندیاری کیست ؟

او که اصالتا یک ایرانی می باشد، زمانی که 9 سال سن داشت به همراه خانواده اش به علت فرار از جنگ به خوزه در کالیفرنیا مهاجرت کرد، مادرش او و برادرش را ترک و آنتونیو و برادرش پیش پدرش بزرگ شدند. وی تا سن 19 سالگی با نام امیر اسفندیاری بود و در سن 19 سالگی تصمیم گرفته که نامش را از امیر به آنتونیو تغییر بدهد و اکنون او با نام آنتونیو اسفندیاری مشهور و معروف می باشد.

زندگینامه آنتونیو اسفندیاری

او در دوران جوانی خود به عنوان یک گارسون در یکی از رستوران های کالیفرنیا کار می کرد و پوکر بازی نمی کرد. یک روز زمانی که در سرکارش مشغول به کار بود، مشروب فروشی را دید که تردستی انجام می دهد، از آنجا به شدت به تردستی و شعبده بازی علاقمند شد و کارت های مخصوص تردستی را خریداری کرده بود تا بتواند این کار یاد بگیرد.

او به سبب این که مهاجر بود از هم کلاسی هایش متفاوت بود، اما او سخت تلاش می کرد که در مدرسه بتواند جا بیوفتد. در اواخر دوران دبیرستانش به خاطر فروش ماریجونا در مدرسه ، توسط پلیس دستگیر و مجروح شد، وی پس از مدت کوتاهی که در زندان سپری کرد به پدرش و خودش قول داد که دیگر سمت کار های غیرقانونی نرود و بلاخره او دوران دبیرستان خود را در مدرسه del mar در سال 1997 به پایان رساند و وارد دانشگاه شد.

البته که آنتونیو در خوابگاه و دانشگاه خیلی پیگیر درس نبود و هدف آن تنها شعبده بازی و تبدیل شدن به یک شعبده باز مشهور و معروف بود، در همین زمان ها بود که تصمیم به تغییر نام خود و یک عمل جراحی بینی گرفت تا او را کمتر به عنوان یک خارجی و مهاجر بشناسند. وی روزانه تا حدود 12 ساعت از وقت خود صرف کار تردستی می کرد و با تلاش هایش آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان توانست در سن 20 سالگی به یک تردست ماهر تبدیل بشود و در همین دوران بود که عنوان لقب او جادوگر شد، و او با استفاده از این استعداد خود توانست در هر ساعت 300 تا 400 دلار درآمد کسب کند. آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

کسب رتبه هشتم لیست بهترین پوکر باز در در مونت کارلو

امیر اسفندیاری که حالا نامش را به آنتونیو اسفندیاری تغییر داده بود، در سال 2004 میلادی یک بازی در کازینو کامرس انجام داد که که با برد در آن بازی 1/4 میلیون آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان دلار توانست به دست آورد. او در بازی پایانی یک رقابت پوکر در آوریل سال 2008 میلادی، در مونت کارلو موفق به کسب رتبه هشتم آن مسابقه شد و جایزه 168000 پوندی را توانست از آن خود کند، وی آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان در همین سال جمع بردهایش در تورنمنت پوکر های زنده حتی از مرز 3 میلیون دلار هم گذشت. آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

آنتونیو اسفندیاری در سال 2015 میلادی پدر شد، او خود گفته است که این اتفاق زندگی او را تغییر داده است و وی هر روز از شادی آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان و قدر دانی اشک می ریزد و گریه می کند. البته پدر شدن او نتوانست مانع و سدی برای خروج آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان او از مسیرش بشود و او برای بار دیگر در مسابقات PCA در سال 2016 شرکت کرد، پس از شرط آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان بندی و بازی با بیل پرکینز به مدت طولانی به دستشویی رفت و او را به جرم این که داخل بطری ادرار آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان کرده بود رد صلاحیت کردند و او دیگر نتوانست بازی را خاتمه بدهد. او با چیزی نزدیک به 28 میلیون دلار پولی که در طول زندگی خود توانسته بود برنده شود، تا اکتبر سال 2018 در فهرست All Time Money در رتبه ششم قرار آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانگرفته بود. اسپانسر های معادلات او در گذشته Ulitimate Poker و Victory Poker نیز بوده اند. آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

موفقیت های آنتونیو اسفندیاری در پوکر

اسفندیاری آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان با پوکر از طریق یکی از هم اتاقی هایش آشنا شد و با شناخت پوکر خیلی زود توانست استعداد بی آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان نظیرش را در این بازی نشان دهد و موفقیت های زیادی در این زمینه داشته باشد. او پیش از این با آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانتردستی و غیب کردن اشیا مشهور بود و لقب جادوگر را داشت، اما پس از آشنایی و موفقیت در بازی آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان پوکر تصمیم گرفت، مسیرش را تغییر بدهد و این بازی را به صورت حرفه ای دنبال کند.

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

معروف ترین پوکرباز ایرانی

در سال 2002 میلادی، آنتونیو توانست مقام سوم wpt کسب کند و برنده جایزه 44 هزار دلاری این مسبقات بشود، او خود این برد را اولین برد سنگین خود اعلام کرده است. در سال 2004 میلادی در شهر لس آنجلس، آنتونیو اولین ع آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهاننوان تور پ آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانو آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانکر جهانی خود را در مسابقات کلاسیک طی کرد و توانست برنده جایزه 1399135 دلاری بشود. آنتونیو توانست در آن زمان عنوان جوان ترین بازیکن wpt را کسب کند و او علاوه بر این ها در بازی آن آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان تگزاس هولدم که ورودی 2000 دلاری دارد، توانست دست بند wsop را نیز به خود اختصاص دهد. آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

او در میز فینال آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان pokerstars.com EPT که در مونت کارلو در سال 2008 میلادی برگزار شد، به جدول نهایی راه پیدا کند آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانو جایزه 266004 دلاری برنده شود. آنتونیو در روز تولدش در دسامبر سال 2010 میلادی، توانست دست ب آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانند wpt د آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانویل برانسون پنج الماس جهان را به خود اختصاص دهد و همچنین با کسب بیشتر از 870 هزار دلار، توانست عنوان دومین world poker tour را کسب کند و او خود از به دست آوردن این موفقیت بزرگ آ آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهاننتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان ، به عنوان بهترین هدیه برای تولدش در تمام طول زندگی یاد می کند.

آنتونیو د آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانر سال 2012 میلادی توانست، جایزه 1 میلیون دلاری را در بزرگ ترین تورنمنت buy-in به دست آورد آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان. اسفندیاری توانست رکورد بالاترین جایزه نقدی مسابقات قهرمانی پوکر در کتاب گینس به نام ثبت کند آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان وی پس از کسب این جایزه و این مقام بسیار تاریخ ساز شد. او با شکست دادن 47 نفر از بهترین پوکر آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان بازها و آماتور های ثروتمند توانست جایزه نقدی 18/3 میلیون دلاری را در مسابقات مهم Big One آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهانFor One Drop به دست آورد. او خود پس از برنده شدن در این مسابقات و کسب این جوایز ارزشمند گفته آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان است که تصور نمی کرد که دریافتی او در طول این مسابقات به این حد برسد.

آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان
بیوگرافی آنتونیو اسفندیاری برترین پوکر باز جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter